Czech Virus Gym s.r.o.

Rozvrh | Czech Virus Gym

Czech Virus Gym s.r.o. - Multifunkční sál

Lekce Zobrazit/skrýt filtr

Lektoři Zobrazit/skrýt filtr

Pá 03.04.2020 So 04.04.2020 Ne 05.04.2020 Po 06.04.2020 Út 07.04.2020 St 08.04.2020 Čt 09.04.2020
06:00
06:30
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
22:00
Bodyforming - Sany
Sandra Štvrtňová
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Trenink pro posílení celého těla!! Kdo se chce zaměřit hlavně na správné technické provedení cviků a nevyhovuje mu šílené tempo, tak je tento trénink právě pro něj.
HIIT - Sany
Sandra Štvrtňová
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

“Metabolic conditioning“ => to je workout, který prověří Tvoji kondičku. Tento trénink je založen na principu HIIT pro maximalizaci metabolického výdeje a tím i aktivaci spalování tuků!! Soutěž s ostatními - udělej co nejvíce opakování v daném časovém úseku nebo stihni předepsaný workout za co nejkratší čas!! Cvičit budeš s vlastní vahou i s pomůckami. Každá lekce je úplně jiná a každý si najde něco svého!
Kruháč - Jitka
Jitka Pokorná
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

kruhový trénink, cvičení s vlastní vahou, činkami, kettly, medicinbally, prostě se vším co je po ruce!
Jóga pro zdravá záda
Mgr. Silvie Belinko
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Jóga se zaměřením na protažení a uvolnění zad. Podpořte zdravé držení těla a bojujte preventivně proti bolesti. Navíc se po ránu perfektně probudíte.
Funkční silový trénink 1
Adam Hromčík
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Je jedním ze základních univerzálních cvičení na základní zvládnutí cvičení a zapojení všech svalových partií. Funkční jednoduše napovídá, že zapojení hlavních partii neprobíhá stylem tvrdého zapojení a následné velké únavy. Nastavíme správný pohybový stereotyp a zapojení svalů v jejich přirozeném režimu. Komplexní pohyby ve všech směrech svého působení, a nejen při jednom konkrétním izolovaném cviku. Kombinace silovějších cviků s výdržemi vám pomůže dostat celkově lepší stabilitu a vyváženost svalového aparátu.
Kruháč - Verča
Veronika Maršo
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Klasický kruhový trénink pro zapojení celého těla.
Kruháč - Verča
Veronika Maršo
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Klasický kruhový trénink pro zapojení celého těla.
VIRUS Pump - Kristýna
Kristýna Tomanová
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Tato lekce Tě nakopne a posune Tvůj výkon dál! Cvičení s prvky posilování, kruhového tréninku, cvičení s vlastní vahou a pořádné protažení!
Břicho & zadek - Kristýna
Kristýna Tomanová
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Trénink celého těla se zaměřením na problematické partie nohou a zadku
Power jóga - Jitka
Jitka Pokorná
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Spojení klasické yogy a aerobních prvků. Pro ty, kterým nestačí se "jen" protahovat!
Kruháč - Jitka
Jitka Pokorná
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

kruhový trénink, cvičení s vlastní vahou, činkami, kettly, medicinbally, prostě se vším co je po ruce!
Kruháč - Verča
Veronika Maršo
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Klasický kruhový trénink pro zapojení celého těla.
Superbřicho & superzadek - Verča
Veronika Maršo
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Stručně a jednoduše...tohle je TOP trénink na břicho a má jediný účel - abyste měli "superbřicho"
Funkční silový trénink 2
Adam Hromčík
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Pro pokročilejší zájemce, pro které je funkční střed těla dávno zvládnutá brnkačka a mají chuť zkusit ze sebe dostat víc. Složitější kombinace multikloubních cviků doplněný adekvátní zátěží.
Bodyforming - Sany
Sandra Štvrtňová
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

Trenink pro posílení celého těla!! Kdo se chce zaměřit hlavně na správné technické provedení cviků a nevyhovuje mu šílené tempo, tak je tento trénink právě pro něj.
HIIT - Sany
Sandra Štvrtňová
Cena: 99 kreditů
Obsazeno: 0/12

“Metabolic conditioning“ => to je workout, který prověří Tvoji kondičku. Tento trénink je založen na principu HIIT pro maximalizaci metabolického výdeje a tím i aktivaci spalování tuků!! Soutěž s ostatními - udělej co nejvíce opakování v daném časovém úseku nebo stihni předepsaný workout za co nejkratší čas!! Cvičit budeš s vlastní vahou i s pomůckami. Každá lekce je úplně jiná a každý si najde něco svého!