Provozní řád D&D Fitness studia
(provozovatel: Veronika Říhová, IČ: 03196127, provozovna: Senovážné náměstí 6, Praha1, Nové Město, 110 00)
Tento provozní řád upravuje vzájemné smluvní podmínky, kterými se řídí právní vztahy mezi provozovatelem a jeho návštěvníky při poskytování tělovýchovných a sportovních služeb ze strany provozovatele těmto návštěvníkům.
Návštěvník studia je povinen seznámit se s tímto provozním řádem a jednat a chovat se v souladu s ním. Uhrazením vstupného dle platného ceníku s ním vyjadřuje plný souhlas.
Návštěvník má povinnost uhradit lekci buď na recepci před vstupem na sportoviště hotově, platební kartou či slevovými poukázkami či kartami, jejiíchž seznam najdete na našich webových stránkách, nebo může lekci uhradit bankovním převodem či bránou GoPay. V případě zrušení lekce v rámci stornopoplatků uvedných na našich stránkách, je zákazník povinen uhradit stornopoplatek do 14-ti dnů od zrušení rezervace.
Účastnit se lekcí mohou návštěvníci starší 15 let.
Návštěvník je oprávněn užívat jednotlivá zařízení a náčiní nebo čerpat sportovní služby na základě řádně uhrazeného vstupného podle druhu čerpané služby dle stanoveného ceníku. Zakazuje se vstup do prostoru studia bez řádně zaplaceného vstupného.
Každý návštěvník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Za zdravotní stav cvičenců nenese studio žádnou odpovědnost.
Návštěvníci jsou povinni řídit se pokyny personálu. Každý je povinen používat sportovní oděv, obuv (kromě bungee workoutu) a při cvičeních na podložkách také vlastní ručník. V případě, že ho nemá, může si ručník zapůjčit u obsluhy recepce. Při provozování příslušné sportovní činnosti nesmí ohrozit své zdraví, ani zdraví ostatních návštěvníků a nesmí poškozovat majetek.
Veškeré svršky včetně bot je každý povinen uložit na místě k tomu určeném, t. j. oděv do šatních skříněk a boty do botníku u recepce. Šatní skříňka je opatřena visacím zámkem. Návštěvník je povinen při odchodu z šatny šatní skříňku vyprázdnit a nechat odemčenou. Je povinen klíč od šatní skříňky opatrovat. Odpovídá za škodu, která vznikne provozovateli jejich ztrátou, poškozením nebo zneužitím. V případě ztráty, poškození či zneužití je povinen návštěvník uhradit částku 200 Kč jako náklady za výměnu zámku.
V případě zjištění jakéhokoli poškození cvičebních pomůcek či jiného vybavení studia je každého povinností uvedenou skutečnost oznámit obsluze recepce.
V případě jakéhokoli zranění je každý povinen toto oznámit obsluze recepce. Pro potřeby první pomoci je v recepci k dispozici lékárnička vybavená dle platných předpisů.
V případě krádeže ohlaste obsluze recepce tuto skutečnost. Obsluha zavolá policii k sepsání protokolu. Na dodatečné ohlášení krádeže nebude brán zřetel.
V prostorách studia platí přísný zákaz kouření, konzumace alkoholických nápojů, omamných látek apod. Je zakázáno znečišťovat prostory studia.
Do prostor studia je zakázán vstup osobám v podnapilém stavu, pod vlivem návykových, omamných nebo psychotropních látek, ve špinavém nebo zjevně nevhodném oblečení, nebo vzbuzující veřejné pohoršení. V těchto případech je personál provozovatele oprávněn kdykoli vyzvat tyto osoby, aby studio opustily. Pokud tak neučiní, mohou být z prostor studia bez náhrady vyvedeny.
Návštěvník odpovídá za škodu či ztrátu způsobenou provozovateli, a to v plné výši, byť se jedná o čin neúmyslný. Provozovatel nenese odpovědnost za důsledky porušování bezpečnostních pravidel návštěvníkem.
Návštěvník není oprávněn cviky z lekcí Bungee Workout, Bungee fit, Bungee easy, Bungee Rehab, Bungee Kids ani Bungee Family užívat pro komerční užití, ani cviky popisovat dalším osobám nebo je další osoby učit. Vstupem do studia návštěvník souhlasí s touto skutečností a zodpovídá také za osoby přicházejicí do studia s ním na jeho registraci v rezervačním systému. V případě porušení této podmínky si studio D&D Fitness nárokuje pokutu ve výši 2 000 000 Kč.
Návštěvník lekce není orpávněn použít zaslané video ke komerčnímu užití. Návštěvníkovi není umožněno pořizovat vlastní audiovizuální záznamy prostor, cvičení ani vybavení, okud mu to není výslovně dovoleno. V případě porušení této podmínky si studio D&D Fitness nárokuje pokutu ve výši 1 000 000 Kč.
Odstoupení od smlouvy a záruka vrácení peněz
1. Pouze při zakoupení fitness služeb formou on-line, má zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, tj. od doručení zvolené a zakoupené služby, tj. nákup permanentky, kreditu, kurzu. Zrušení je potřeba zaslat emailem, který zároveň potvrzuje uhrazení konkrétní ceny za konkrétní službu. Pokud ovšem v průběhu těchto 14 dnů započalo zákazníkem čerpání konkrétních vstupů a využívání konkrétních služeb z výše uvedených balíčků, tak možnost vrácení peněz zaniká.
2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Oznámení o odstoupení od smlouvy musí obsahovat: jméno, příjmení, adresu, email, text: „Odstupuji od nákupu této (konkrétní název) služby.“
3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
4 Důsledky odstoupení od smlouvy Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
Reklamační řád
upravuje způsob a podmínky reklamace vad služeb poskytnutých ve studiu D&D Fitness - Bungee Workout®, Senovážné náměstí 6, Praha1, Nové Město, 110 00
A to odpovědnou osobou Veronika Říhová, IČO: 03196127
Vezměte, prosíme, na vědomí, že tento Reklamační řád se uplatní pouze na smlouvy uzavřené výhradně s výše jmenovanými a to na smlouvy uzavřené ústní dohodou či písemnou formou.
1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme? Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady, a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Služba při poskytnutí nemá vady a je poskytnuta ve shodě se smlouvou, když: - odpovídá jejímu popisu, který jsme Vám sdělili před výkonem služby; - je poskytnuta v dohodnutém termínu a trvá po uvedenou dobu; - je poskytnuta s náležitou odborností a péčí; - je v souladu s požadavky právních předpisů.
2. Jaká je záruční doba poskytované služby? Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co jste se o nich dozvěděli. Vadu služby lze reklamovat nejpozději IHNED PO UKONČENÍ SLUŽBY.
3. Jaká práva z vadného plnění máte? V případě, že Vám služba byla poskytnuta vadně, máte zejména právo na: a) bezplatnou nápravu (zejména na dodatečné poskytnutí služby nebo na poskytnutí náhradní služby); b) přiměřenou slevu z kupní ceny; c) odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že je vadné plnění podstatným porušením smlouvy). Případná další práva vyplývající z platných právních předpisů nejsou tímto ustanovením dotčena.
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit? Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud: - jste o vadě před poskytnutím služby věděli; - jste vadu sami způsobili; zejména poskytnutím nesprávných nebo neúplných informací. - nelze uplatnit ohledně vzniklých nepřesností v řádech mm, jiných odstínů apod.., pakliže se jedná o ruční práce nikoliv strojové. Manuální práce jsou vždy méně přesné, než-li strojové práce. Na tento fakt se musí brát zřetel.
5. Jak postupovat při reklamaci? Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit e-mailem či písemně. Při uplatnění reklamace doporučujeme co nejpřesněji popsat, v čem vadu služeb spatřujete. Urychlí to postup reklamace. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby. Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení. V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace. V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace služeb. Vezměte, prosíme, na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
V Praze dne 31.7.2017