Všeobecné podmínky Iron Base s.r.o. I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ 1. Členství v klubu Iron Base Gym vzniká uzavřením Smlouvy o poskytování služeb a o vzniku Členství (dále jen „Smlouva“ nebo „Členství”) a zaplacením Členského poplatku a/nebo poplatku za vstup. 2. K uzavření Smlouvy dochází zaplacením Členského poplatku a/nebo poplatku za vstup a započetím využívání zázemí, prostor a/nebo vybavení Klubu. 3. Členství a s ním spojená oprávnění se vztahují pouze na osobu Člena, jsou nepřenosné, nepřevoditelné a nepřechází na právní nástupce Člena. 4. Smlouva a Členství se uzavírají na dobu neurčitou. Člen může ukončit Smlouvu a členství kdykoliv v průběhu jejich trvání. 5. Smlouva se uzavírá mezi poskytovatelem a provozovatelem fitness centra Iron Base: Iron Base s.r.o., IČO: 08731136, sídlem Dělnická 1506/51, Praha 7 (dále jen „Provozovatel“) na straně jedné a Členem na straně druhé. 6. Smlouva a tyto podmínky se vztahují na veškeré akce pořádané Provozovatelem, mimo jiné v provozovně na adrese: Iron Base Gym, Dělnická 1506/51, Praha 7 (dále jen „Klub“), případně na místech jiných. 6. Provozovatel si vyhrazuje právo odstoupit od Smlouvy s okamžitou účinností ke dni doručení odstoupení Členovi (čímž je ukončeno i Členství příslušného Člena v Klubu) v případě, že tento Člen opakovaně nebo podstatně poruší Smlouvu, tyto VOP, nebo Provozní řád Klubu, nebo opakovaně neuposlechne pokynu vedení Klubu či pracovníka Klubu odpovědného za chod a bezpečnost Klubu. 7. Člen je oprávněn odstoupit od Smlouvy s okamžitou účinností v případě, že Klub opakovaně nebo podstatně poruší Smlouvu nebo tyto VOP. II. REGISTRACE 1. Základní registraci provede Člen na recepci Při první registraci je Člen povinen uvést pravdivé údaje. 2. Provozovatel eviduje údaje o docházce. III. KREDIT A POPLATKY 1. Člen je povinen za lekce/aktivity hradit poplatky dle ceníku Provozovatele zveřejněném na webových stránkách Klubu). 2. Platnost 10 vstupové permanentky je 1 rok. Po uplynutí této lhůty vstupy propadá(-ají). U ostatních druhů vstupů je platnosti dle jejich trvání v popisu. Začátek její platnosti lze vybrat při nákupu. Kredit na kartě je nevratný a nelze jej refundovat. Je nutné jej kompletně vyčerpat za služby nebo zboží na baru 3. Minimální částka pro dobití kreditu je 100,- Kč. 4. Provozovatel je oprávněn odepřít Členovi přístup do Klubu v případě prodlení s úhradou poplatků nebo jejich splátek, a to až do doby uhrazení dlužné částky. 5. Kredit nebo poplatky mohou být hrazeny třetí osobou („Plátce“), kterému ovšem nevzniká Členství a s tím spojené oprávnění využívat služeb Klubu, nýbrž který určí jinou osobu – Člena, za kterého bude poplatky hradit IV. ODPOVĚDNOST A POVINNOSTI ÚČASTNÍKŮ 1. Provozovatel odpovídá za škodu na majetku či zdraví Členů v případě, že škoda vznikla zaviněným (ve formě úmyslu nebo hrubé nedbalosti) porušením povinností Provozovatele, či jeho zaměstnanců a je přímým a jednoznačným důsledkem takového porušení. 2. Člen odpovídá Provozovateli za škodu, kterou způsobí Provozovateli či jeho subdodavatelům porušením svých zákonných či smluvních povinností vyplývajících ze Smlouvy, těchto VOP, či Provozního řádu Klubu. 3. Pro odkládání věcí (kromě peněz a dalších cenností) Členů jsou určeny výhradně šatní skřínky. Člen je odpovědný za bezpečné uzamknutí své šatní skřínky. Nebude-li skřínka uzamčena, neodpovídá Provozovatel za škodu na věcech v ní odložených. Při ztrátě klíče nebo poškození zámku od skříňky je povinen návštěvník uhradit částku 100,-Kč jako náhradu za instalaci nového zámku. Skříňky, které nebudou vyklizeny do konce otevírací doby centra v daném dni, budou příslušnými pracovníky Klubu otevřeny a jejich obsah bude vyklizen a uschován. 4. Peníze a další cennosti nesmí být ponechávány v šatních skřínkách a musí být uloženy na recepci nebo v bezpečnostních schránkách Provozovatel neodpovídá za peníze nebo další cennosti, které nebudou uloženy na recepci či v bezpečnostních schránkách. 5. Člen je povinen se při využívání služeb řídit pokyny Provozovatele a instruktorů, či jiných osob poskytující služby Členům Klubu jménem Provozovatele. V případě, že Člen zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje pokračování ve využívání služeb, nebo takovéto pokračování by mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen toto okamžitě oznámit Provozovateli či jeho zástupcům (instruktorům) a ihned ukončit využívání služeb či ostatní sportovní aktivity. Provozovatel není odpovědný za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které mohou Členovi vzniknout v důsledku nedodržení tohoto postupu, či pokynů Provozovatele či instruktorů. Provozovatel není dále odpovědný za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které si Člen způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti, či přeceněním jeho fyzické kondice. 6. Člen prohlašuje, že je srozuměn, že při využívání služeb Provozovatele může dojít zdravotním následkům v podobě tělesného poškození resp. k dalším jiným vážným následkům v podobě podvrknutí či vykloubení končetin, přetržením vazů, zlomeninám, jakémukoliv dalšímu fyzickému vyčerpání nebo poškození. Člen by měl tak v rámci těchto okolností předem zvážit svoji vlastní fyzickou a psychickou zdatnost, neboť účast členu, který není nikterak sportovně zdatný, se tímto ze strany organizátora nedoporučuje. Člen tímto tak plně vážně svým právním jednáním souhlasí a přejímá riziko, které může vzniknout při využívání služeb Provozovatele, a to především v podobě vzniku újmy na zdraví. Člen se tímto výslovně vzdává jakýchkoliv nároků na náhradu škody či újmy nebo jiných akcesorických nároků vzniklých v rámci využívání služeb Provozovatele. 7. Členové nesmějí v Klubu vykonávat sportovní činnost, pokud jsou nemocní, zranění, pravidelně užívají léky či jiné látky, které mohou jakýmkoliv způsobem ovlivnit jejich fyzické či duševní schopnosti anebo jsou jinak indisponováni pro výkon sportovní činnosti. Tento zákaz se nevztahuje na osoby, které doloží písemné prohlášení lékaře o tom, že daná osoba může sportovní činnosti v Klubu vykonávat. Předchozí konzultace lékaře k možnosti využívání jednotlivých služeb a zařízení Klubu se doporučuje zejména, avšak nikoliv pouze, osobám trpícím cukrovkou, srdečními nemocemi, vysokým nebo nízkým tlakem krve a těhotným ženám. 8. V případě, že Člen bude mít za to, že některá ze služeb Klubu mu byla poskytnuta vadně, je povinen to Provozovateli oznámit bezodkladně, nejpozději však následující den poté, kdy mělo k vadnému plnění dojít (dále jen „Reklamace“). Provozovatel Reklamaci přezkoumá a o výsledku Člena vyrozumí do 30 dnů ode dne podání Reklamace. Uzná-li Provozovatel, že Reklamace byla oprávněná, nabídne Členovi náhradní čerpání vadně poskytnuté služby nebo jiné služby z těch, které jsou Členům Klubu aktuálně poskytovány. V. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ 1. Provozovatel vede evidenci svých Členů, obsahující jejich osobní údaje. Člen podpisem Smlouvy výslovně souhlasí s tím, aby Provozovatel shromažďoval a zpracovával jeho osobní údaje uvedené ve Smlouvě, či sdělené Provozovateli v souvislosti s plněním Smlouvy a užíval je pro účely plnění Smlouvy a poskytování služeb, a dále pro vnitřní rozbory a analýzy a pro marketingové a obchodní účely, a to v rozsahu nutném pro naplnění výše uvedených účelů. Člen uděluje tento souhlas na dobu účinnosti Smlouvy a dalších 10 let následujících po skončení účinnosti Smlouvy. 2. Člen rovněž výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel je oprávněn při poskytování služeb pořizovat obrazové či zvukově audiovizuální a obdobné záznamy, na nichž může být Člen zachycen a tyto dále rozmnožovat, rozšiřovat, pronajímat, půjčovat, vystavovat a jakkoliv sdělovat veřejnosti zejména prostřednictvím internetu (webové stránky), sociálních sítí a v tištěných reklamních nabídkách a jiných tiskovinách. Člen souhlasí s tím, že Provozovatel je oprávněn takto pořízené obrazové či zvukově audiovizuální a obdobné záznamy užívat pro své komerční, obchodní a marketingové účely a realizace svého podnikatelského záměru. Člen se souhlasem s těmito podmínkami výslovně vzdává veškerých majetkových nároků týkajících se takto vytvořených obrazových či zvukově audiovizuálních a obdobných záznamů, a to především nároků na jakékoliv finanční vyrovnání či případné kompenzace vyplývající z takto pořízených obrazových či zvukově audiovizuálních a obdobných záznamů. 3. Člen souhlasí s tím, že veškeré osobní údaje, obrazové či zvukově audiovizuální a obdobné záznamy Člena mohou být Provozovatelem zpracovány ve výše uvedeném rozsahu v elektronické databázi Provozovatelem jako správcem nebo zpracovatelem, s nímž bude uzavřena příslušná smlouva, stejně jako pro další komerční účely jako zasílání obchodních sdělení pro propagační a jiné marketingové a obchodní účely. 4. Člen v souvislosti s udělením souhlasu dle shora uvedených ustanovení uděluje Provozovateli výhradní, přenosný, sublicencovaný, bezplatný, neomezený souhlas k pořizování a následnému dalšímu využívání obrazových či zvukově audiovizuálních a obdobných záznamů, na kterých je zachycena osoba Člena či jeho podobizna nebo jakékoliv jiné vyobrazení. Člen bere na vědomí, že není oprávněn v souvislosti s využíváním služeb Provozovatele požadovat jakoukoliv náhradu nákladů, škod či újmy, které by mohly Členovi vzniknout v důsledku pořizování obrazových či zvukově audiovizuálních a obdobných záznamů se zachycením Člena. 5. Člen má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a další zákonná práva, mezi která patří i právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli písemně odvolat. Provozovatel je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. Veškeré údaje získané od Členů jsou užívány pro vnitřní potřebu Provozovatele a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí dodavatelé služeb pro Členy, kterým jsou osobní údaje Členů předávány v minimálním rozsahu, nutném pro poskytnutí dané služby, a třetí subjekty, kterým jsou osobní údaje předávány za účelem vymáhání pohledávek Provozovatele vůči Členům, či právní zástupci Provozovatele zastupující Provozovatele v jednání, či před soudy ohledně nároků vyplývajících ze Smlouvy. Provozovatel je oprávněn v souvislosti s vymáháním dlužných pohledávek předat třetím osobám veškeré potřebné údaje a zajistit vymáhání pohledávek jejich prostřednictvím, popř. tyto pohledávky třetím osobám postoupit. Člen má právo na kontrolu svých osobních údajů a na jejich opravu, pokud budou chybné. Člen má dále vůči Provozovateli právo vyzvat ho k podání vysvětlení a k okamžitému odstranění závadného stavu v případě, že zjistí, že je s jeho osobními údaji nakládáno v rozporu se zákonem, zmocněním podle tohoto souhlasu či způsobem, který se dotýká, či by se mohl dotýkat, jeho osobnostních práv nebo jeho oprávněných zájmů. V případě oprávněnosti takového požadavku je Provozovatel povinen pochybení odstranit a uvést stav do souladu s požadavky Člena. Pokud by Provozovatel oprávněné výzvě nevyhověl, je Člen oprávněn obrátit se svým požadavkem na kompetentní orgán. 6. Člen výslovně souhlasí s tím, aby Provozovatel nebo jím pověřená třetí osoba marketingově v souvislosti s využitím služeb Provozovatele využili ve prospěch Provozovatele osobní údaje Člena. Člen zejména výslovně souhlasí s tím, aby bylo využito formou zveřejnění jeho jméno a příjmení, označení jeho facebookového profilu, místo bydliště a byly využity veškeré obrazové, zvukově audiovizuální a obdobné záznamy ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a dává tak tímto zcela bezvýjimečně souhlas takto vytvořené záznamy užít bez dalších nároků pro výhradní komerční a marketingové účely Provozovatele. 7. Člen tímto prohlašuje, že je zákazníkem Provozovatele a dává jí tímto v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. (zákon o některých službách informační společnosti) dobrovolně souhlas, aby mu v budoucnu s využitím jeho emailové adresy zasílala všechny formy obchodních sdělení a reklamy. Člen dále uděluje Provozovateli souhlas se zasíláním informací o připravovaných aktivitách Klubu (slevy, akce, nové služby) i písemně na jeho adresu uvedenou ve Smlouvě, nebo telefonicky na jeho telefonní číslo. Člen je kdykoliv oprávněn takovýto souhlas odmítnout, a to buď odesláním odpovědi na doručený e-mail s obchodním sdělením, nebo písemně na adresu Klubu. 8. Člen si je vědom a byl poučen o tom, že poskytnutí souhlasu dle shora uvedených ustanovení není podmínkou pro využívání služeb Provozovatele. VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1. Člen je povinen oznamovat Klubu jakoukoli změnu osobních a kontaktních údajů uvedených ve Smlouvě, a to bez zbytečného odkladu poté, co k této změně došlo. 2. Provozovatel zasílá Členovi veškeré písemnosti na adresu uvedenou ve Smlouvě, nebo jím poslední udanou adresu. V případě pochybností se má za to, že písemnost byla doručena okamžikem, kdy držitel poštovní licence doručil písemnost na místo, kde může Člen takový dokument převzít (tj. například i uložením na příslušné místní poště Člena). 3. Provozovatel je oprávněn kdykoliv přechodně či trvale změnit rozsah služeb či vybavení Klubu, či adresu Klubu bez vlivu na ostatní podmínky již existujících Členství v Klubu. 4. Provozovatel je oprávněn kdykoliv jednostranně změnit provozní řád Klubu nebo ceník služeb, jakož i tyto obchodní podmínky. Změny provozního řádu jsou vůči Členovi účinné dnem zveřejnění v prostorách Klubu. 5. V případě, že Člen se změnou VOP nebo Smlouvy nesouhlasí, je povinen tuto skutečnost oznámit Provozovateli bezodkladně. V případě, že Člen oznámí Provozovateli svůj nesouhlas, platí pro tohoto Člena VOP a Smlouva v původním znění. 6. V případě, že Člen se změnou VOP nebo Smlouvy souhlasí, je také povinen tuto skutečnost oznámit Provozovateli bez odkladu poté, co návrh obdrží. Pokud se ke změně písemně či e-mailem nevyjádří, ale po obdržení návrhu změn navštíví Klub (aniž by při této návštěvě Provozovatele oznámil, že s návrhem nesouhlasí) má se za to, že návrh konkludentně odsouhlasil. Dojde-li k výslovnému nebo konkludentnímu odsouhlasení, jsou změny VOP nebo Smlouvy účinné od prvního dne měsíce následujícího po takovémto odsouhlasení. 6. Aktuální znění VOP je vždy k dispozici na internetových stránkách Klubu, v prostorách Klubu a na vyžádání u Provozovatele. 7. Případná neplatnost nebo neúčinnost některého ustanovení těchto VOP se netýká platnosti a účinnosti ostatních ustanovení. 8. Ve věcech výslovně neupravených těmito VOP se vzájemná práva a povinnosti smluvních stran řídí přiměřeně právním řádem České republiky. Strany se dohodly, že na právní vztahy založené Smlouvou se nepoužijí ustanovení §§ 1764 – 1766, §§ 1793 – 1795, § 1971, §§ 1977 – 1979, § 2000, § 2002, § 2050 a § 2593 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 9. Tyto podmínky jsou platné a účinné ode dne 1.11.2021. Provozní řád Tento Provozní řád (dále jen „řád“) upravuje smluvní podmínky, dle kterých se řídí právní vztah mezi provozovatelem fitness centra (dále jen „centrum“) - společností Iron Base s.r.o., IČO: 08731136, sídlem Dělnická 1506/51, Praha 7 (dále jen „provozovatel“) a jeho návštěvníky. Každý návštěvník je povinen se seznámit s tímto řádem (i případnými aktualizacemi) a dodržovat jej. Registrací s ním plně souhlasí. Návštěvníci jsou povinni chovat se po dobu své přítomnosti v centru způsobem, který nebude omezovat jiné návštěvníky centra ve využívání jeho zařízení a služeb. Návštěvníci jsou povinni řídit se pokyny personálu. V případě, že svým chováním porušují tento řád, je personál oprávněn jej bez náhrady vstupného vykázat z centra. V případě nevhodného, agresivního či vulgárního chování vůči ostatním Návštěvníkům nebo zaměstnancům centra si provozovatel vyhrazuje právo takového návštěvníka vykázat z prostor centra. Návštěvníci jsou povinni respektovat pravidla pro vstup do klubu, tj. prokázat se členskou kartou, popř. dokladem totožnosti, a respektovat kontrolní mechanismy, které společnost k tomuto účelu využívá – např. čtečky. Centrum je v provozu dle aktuální otevírací doby. Ve všech prostorách centra je zakázáno: • kouřit; • vstupovat do společných prostor v nevhodném oblečení; • vstupovat do prostor vyhrazených pro opačné pohlaví; • chovat se v rozporu s dobrými mravy; Provozovatel není zodpovědný za zdravotní stav návštěvníků. V případě předchozích potíží je nutné konzultovat vhodnost návštěvy s lékařem. Vstup nebude umožněn osobám pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových a psychotropních látek. Vstup návštěvníkům, kteří nejsou či se necítí zcela zdravotně v pořádku, nejen, pokud se týká respiračních a jim podobných onemocnění, je zakázán. S ohledem na současnou epidemickou situaci související se šířením nákazy onemocnění covid-19 způsobeného novým koronavirem SARS-CoV-2 jsou návštěvníci povinni dodržovat aktuální platná a účinná nařízení vlády ČR či ministerstva zdravotnictví. Při cvičení je návštěvník povinen používat ručník, a to jak z hygienických důvodů, tak kvůli ochraně koženky na strojích. Ručník lze za poplatek zapůjčit na recepci. Návštěvníci jsou žádáni, aby pokládali ručníky na všechny plochy, které přijdou do styku s tělem. Plochy, které přesto potřísní potem, je třeba očistit desinfekcí, která je k dispozici v centru. Při cvičení s nakládacími činkami je nutné používat uzávěr os, aby se předešlo pádu závaží a případnému zranění. Po ukončení cviku musí být nářadí uvedeno do původního stavu. Návštěvníci v prostoru fitness centra užívají zařízení na vlastní nebezpečí, přičemž se před užitím přesvědčí, zda veškeré zařízení nevykazuje závady bránící bezpečnému užívání. Pokud by objevili závadu, jsou povinni ji nahlásit obsluze. Cvičení na takovém stroji je poté zakázáno. Návštěvník je povinen používat stroje a ostatní vybavení fitness v souladu s jejich určením. Jakékoliv úpravy a přesouvání stojanů, strojového a cvičebního vybavení fitness je zakázáno. Při cvičení s limitními váhami je návštěvník povinen zajistit dopomoc od jiného návštěvníka nebo obsluhy centra a dbát na bezpečnost svoji i ostatních. Stroje a stanoviště neblokujte déle než je nezbytně nutné, pokud vás někdo požádá, umožněte mu se na stanovišti střídat. Po skončení cvičení po sobě ukliďte činky a kotouče, je to projevem respektu a ohleduplnosti k ostatním členům centra. Se stroji manipulujte šetrně, činky neodhazujte a pokládejte je pouze do stojanů, nebo na gumové čtverce, neohrožujte bezpečnost ostatních. Společnost si vyhrazuje právo kdykoliv z důvodu nadměrného vytížení omezit dobu užívání některých sportovních či jiných zařízení centra. Návštěvníci jsou povinni své sportovní oblečení přizpůsobit zásadám osobní hygieny a slušného chování s přihlédnutím ke konkrétnímu místu, v němž se v centru nacházejí. Společnost si vyhrazuje právo stanovit podmínky vhodného oblečení a rovněž podle svého uvážení požádat návštěvníka, který nebude vhodně oblečen, aby centrum opustil anebo aby se převlékl. Návštěvníci jsou povinni v centru dodržovat následující hygienické zásady: • do posilovny vstupovat pouze v uzavřené a čisté sportovní obuvi odlišné od obuvi venkovní; do posilovny zákaz používání plážové obuvi / pantofle; • po použití stroje či žíněnky v posilovně vždy očistit dezinfekčním prostředkem; • používat deodorant; • respektovat zákaz holení ve všech prostorách centra; • vždy používat ručník při cvičení na strojích; Pro případ první pomoci je v prostoru recepce lékárnička, vybavená dle platných předpisů. Návštěvníci jsou povinni dbát dobrých mravů. Úklid centra je prováděn 1x denně vysátím všech podlah a mokrým vytřením hladkých povrchů (dlažby, vinyl). Toalety a sprchy jsou 1x denně vyčištěny dezinfekčním prostředkem. Kontrola a údržba strojů probíhá dle doporučení výrobce nebo dle potřeby. V případě jakýchkoliv dotazů se můžete obrátit na vedoucího provozovny na kontaktech - mail: info@ironbase.cz a mobil: 736 145 034.